Ben 9 aylıkken bıraktım kızlar tam uykusunun geldiği anda götür yanına yat illaki o sallanmak istiyeck benim oğlum 1 hafta ağladı sallanmak için ama her seferinde kalktıysa yatırdım sırtını sıvazladım ağlaya ağlaya uyudu ondan sonrada alıştı yani mecbur ağlıyo ama sonrası kendisi içinde senin içinde rahatlık bide ben yanına yastık koydm elimke yavaş yavaş yastığa vurur gibi yaptım o sesede uyudu şimdi kendi öyle yastığa dokunarak uyyor