Bebeğim 2 aylık aslında sma comfort kullanıyoruz ama dar zamanıma denk geldiği için mamasını bulamadık ve hipp aldık 2 gündür hippi severek içiyor gibime geldi. Hipp kullananlar memnun mu acaba yorumlarınız nedir birde gazlı bebeğim için sıkıntı olur mu mama değiştirmek