hunilikurbik Çöpe atmışlar eşim de yazık can olalım diye eve getirmiş. Geldiğinde yaprakları iyice düşüktü toprağıyla saksıyı değiştirince biraz kendine geldi ama bundan sonra nasıl bakmam gerekiyor bilmiyorum. Kaç günde sulanmalı vs. Yardımcı olabilir misiniz
Themom_ hunilikurbik ayy ananemde var bundan tavana kadar büyüdü ve aşırı yapraklı 😅 Nasıl bakıyor bilmiyorum ama salondaki tavanla bir kendisinin boyu
endoplazmikretikulumiste hunilikurbik salon çiçeği bu ekstra birşey yapmadan suyu verildiği takdirde kendi kendime büyür zaten dikkat etseydiniz böceklenme olayı yoksa hani belki ondan atmışlardır filan diye eğer yoksa ekstra bişeye gerek yok
tazeanne98 hunilikurbik bu bitkinin ismi Yuka imiş. Haftada 1 sulayabilirsin bir de güneş alan bir yere koymayı dene
hunilikurbik endoplazmikretikulumiste evet evet başta korktum bende ama iyice temizledim böcek falan çıkmadı, yumurta bırakmışlatdır köke diye düşündüm onu da inceledim baya bişey yoktu 😅😅
ayisit Ben aynısına balkonda bakıyorum annem de bahçede bakıyor haftada bir suluyorum kocaman oldu gayet de güneş alıyor yapraklarına hiçbir şey olmadı kolay bir bitki çok soğuk çok sıcak olmadığı sürece ortama ayak uyduruyor
endoplazmikretikulumiste hunilikurbik bende de yuca var ama nemdekinin gövdesi de var hatta ara sıra spreyle gövdesinde sulanması gerekiyor filan bunda gövde göremedim ama çok benzer familya demek ki ortama uyum sağlayan bakmasanda öyle duran bir bitki sağlam uzun ömürlü kolay kolay bişey olmaz bitki sahiplenme fikrine de bayıldım
kahvemsadeolsun hunilikurbik Çok ışık istemez. Direkt güneşe koymanıza gerek yok. Toprağı kurudukça sulayın yeter. Ben bakıyorum.
NewMomm1 hunilikurbik kaynanamda var adını bilmiyorum ama öyle çok ilgi isteyen bir çiçek değil sanırım. Odanın güneş almayan bir yerinde duruyor suluyor günlük. Kocaman oldu sağa sola uzanıyor yaprakları😂