esin43 23 günlüğüz 35+1 de doğdu emerken çok yoruluyor göğsümden emdiği zaman tazyikli bir şekilde süt akıyor ve sanırım bundan rahatsız oluyor bu durumu yaşayan var mı? Zamanla göğüs bebeğe göre mi ayarlıyor sütü? Saatte 1 uyandırıp emziriyorum bazen 5 bazen 10 dakika emiyor acaba doyuyor mu diye diye kafayı yiyorum stres oluyorum ama günden güne daha istekli emiyor bu iyiye işaret mi?
nur580 esin43 tabiki güçleniyor benim oğlumda aynıydı. Siz bebeğinizi emzirdikçe emmeyi öğrenecek göğüsleriniz de bebeğinize göre süt üretmeyi öğrenecek şuan çok küçük olduğu için sık sık emzirin boğazından yutkunma sesi duyuyorsanız kilo alımı iyiyse doyuyordur sitres yapmamanız lazım. Zamanla hepsi düzene oturuyor 🌸☺️
Bebegim38 esin43 güçlenir tazyik için çanta yada futbol topu tutuşunda emzirin, biraz arkanıza yaslanıp da normal pozisyonunda emzirenilşrsiniz, sütü boşaltmayacak şekilde çok çok az sağın ve emzirirken bebeğinize içiniz çok kaynamasın ☺️
esin43 nur580 peki siz kaç dakikada ya da kaç saatte bir emzirdiniz ilk doğduğu ayda ben saatte 1 emzirmeye çalışıyorum
nur580 esin43 yenidoğan olduğu için ben her ağladığnda veriyordum çünkü midesi çok küçük çok çabuk açıkıyorlar süre tutmuyordum. Sadece gece uyurken 2 saati gecirmiyordum uyandırıp emziriyordum
esin43 Bebegim38 sağmayı denedim yine tazyikli gelmeye devam ediyor,sanırım hiperlaktasyon var bende normalde makas tutuşu önermiyorlar memede ama ben o şekilde tutup emziriyorum bebeğim biraz da olsa içiyor günden güne daha çok emiyor hissediyorum umarım daha da güçlenir arada kavga ediyor memeyle ama üstesinden geliriz umarım 🙏🏻
nur580 esin43 hiperlaktasyon için bu ebeye veya emzrime danışmanından yardım alabilirsiniz devlet hastanelerinde danışma var
esin43 nur580 benimki çok ağlak bir bebek değil ama uyandırmasam kendi ağlayıp istiyor ama ben biraz evham yaptığım için saat başı uyandırıp emziriyorum sarılığın artmasından korkuyorum