Bebeğim hastane de yatıyo. Öksürük ile başlayan balgam var ve ciğerlere akmış. Bundan sebep hastane yatıyoruz. Sürekli hava takılı ventolin veriliyo saat aralıklı ve antibiyotik uygulanıyo başına gelen var mı bu durum nasıl anlatılır? Nefesinde problem var ciğerleri 3 gündür ilaçla açılmadı ve ben çok kötüyüm😞