Merhabalar arkadaşlar🌸
Bebeğim 4.5 aylık sünnet yaptırmak istiyoruz. Normalde kendim özelde yaptıracaktım ama kayınvalidemlerle ilgili bazı sebeplerden dolayı devlet hastanesine geçtik. Neyse devlet hastanesinden randevu aldık ama ben biraz tedirginim. Acaba devlet hastanesinde sünnet yaptıran var mı aranızda? Memnun kaldınız mı? Süreç nasıl işliyor? Benimle paylaşırsanız sevinirim 🌸🙏