Merhaba anneler 🩷🩷🩷
Çoğumuzun muzdarip olduğu uyku problemi bizde de mevcut. Bebişim gündüz yarım saat gece ise bütün rutinleri uyguladığım halde 1 saatte bir kalkıyor o kadar yoruldum ki uyandıkça meme istiyor memede dalıyor hoppp 40 dakika sonra bir daha meme uyanıp saate bakınca dua ediyorum Allahım lütfen 2 saat uyumuş olalım diye ama nafile…..
artık tek çare uyku eğitimi diye karar verdim ama ağlamasına asla dayanamıyorum o yüzden bugün 7.30 gibi uyandı ama çok uykulu olduğu için tam anlamıyla 9da gözlerini açabildi. Kahvaltı falan sonra 11.25de artık uykusu geldi önce emzirdim sonra beşiğe koydum güldü etti bana baktı uzun uzun sonra ağlamaya başladı kucağıma aldım sustu hemen göz kapadı hemen beşiğe koydum bu döngü yarım saat devam etti en son 11.50de uyudu tabi göbeğine pat pat da yaptım yoksa gözü kapalı ağlamaya devam. Evet hala destekli ama desteği bir anda kesemem böyle böyle yavaş yavaş da olsa uyku eğitimi vereceğim kararlıyım. Sizin önerilerinize de talibim neler yapabilirim artık uyumak istiyorum uyusun istiyorum uykusunu alabilmiş bir bebek olmasını istiyorum 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢