hazili oy kuzum benim maşallah 🌼 Benim eşim sıcağı çok sever bizim kız kışın dünyaya geldiği için eşimde pimpirikli olduğu için ev 27 derecenin altına inmezdi evde sıcaktan patlarfim her gün bu yüzden kavga ederdik çocuğa iki kat kıyafet üzerine yelek giydirirdi birde sıcacık evde kaç kere kavga ettik bu yüzden ama sonuç bizim kiz hiç bir zaman isilik vs olmadi oyuzden bazı şeyler bende bebeğin cilt yapısıyla hassasligiyla alakalı. Kuzenimin bebeğinde olmuatu bir kere ama geçti.