Canım o dönemlede benim oğlanda öyleydi gece kalkıp yanımda yatarda ama bir iki ay sürdü baktım olacak gibi değil, yatağına koydum inatla.. gün geldi beraber girdik beşine😂 (park yatağı) sabah 6ya kadar ağlattığımı hatırlıyorum :( ama alıştı… Şimdi 18 aylik.. kendi beşiğini yatiyor hasta olmadikca