Oğlumu gece ilk beşiğine yatırıyorum. Gece sık uyandığı için (daha doğrusu yanıma almadığım zaman uyanıyor) yanıma alıyorum. fakat her yere ama heryere tırmanıyor. Bi kere yataktan düştü ondan sonra çok korkmaya başladım. Bi yanda bariyer var ama yatağın aşağı kısmına doğru gidiyor bu sefer . Oraya da büyük büyük koltuğun minderlerini dikiyorum ona bile tırmanıyor. Buna nasıl engel oluyorsunuz? Gerçi bazı bebekleri görüyorum hiç böyle yeltenmeleri yok acaba benim oğlum mu böyle? 10 ay 17 günlük henüz yürümüyor ama her yere tutunup kalkıyor