cocukgelisimcianne Kızlar 3.5 yaş oğlum, kendi yiyebiliyor ama yemek istemiyor. Yemeğini önüne koyduğumda taş çatlasın bir kaşık. Sizce zorla yedirmeli miyim? Yoksa ister ye ister yeme deyip ona mı bıraksam?
selimhankerem cocukgelisimcianne aynı durum bizdede var eşimde ısrar etme verme diyor düzelir diyor ama ben dayanamıyorum peşinden koşuyorum zayıfladı da bu süreçte 32 aylık
Melekhnm cocukgelisimcianne benimki 2.5 yaşında ayenn yemeği biliyorlar elbette işine geleni nasıl yiyorsalar öylr ama yemiyor mecbur ben yediyprum ne zamana kadar devam edecek bilmiyorum, tüm postalarım beslenme ile alakalı benim uzattığmı da sorunsuz yemiyor asla yese gene😔
Melekhnm cocukgelisimcianne birde şunu söylim çocğu sorunsuz yiyen bırak kendi haline der ama yemeyen demez bende diyemiyorum yapamıyorum asla tüm gün aklımda negatif enerji war bu konu hakkında uzunca aileme bile gidip kalmak istemiyorum naısl yedircem diye
delirmeceler cocukgelisimcianne ikizlerimin önlerine koyarım yediklerini yerler yemediklerini bırakırlar ilk zamanlar çok zorladım kızımı dahada yememeye başlayınca akışını bıraktım gelişim olarakta şükür bir sıkıntısı yok oğlumda hiç öle bişi yaşamadım iştahı yerindedir
Haffuse Benim kizim da istahsiz, uzun zamandir duzenli olarak baby bomb kullaniyorum. Cok buyuuuk etkisi olmasa da, istahinda bir nebze artis oldu. Tavsiye ederim. Kac ogun besleniyor? Ara ogunler vs? Kac kilo?
cocukgelisimcianne Haffuse kullandık babybomb biz de etkisi oldu ama sonra etkisi bitti. Hâlâ kullanıyoruz ama etki yok malesef 15 kg 105 cm
cocukgelisimcianne selimhankerem ben de öyle. Çocuklar üzerine birçok eğitim aldım ama konu annelik olunca bambaşka. Az önce kahvaltıda bu sebepten kızdım ve o kadar kötü hissediyorum ki…
Haffuse cocukgelisimcianne Sadece 3 ana ogun denedin mi? Aralarda baska hicbirsey vermeden, acikmasina firsat vermek icin.
selimhankerem cocukgelisimcianne evet öyle gerçektende zor sevdiği şeylere bile artık şımarıklık yapıp yememeye başladı ısrar etmeme alışmış sanki kahvaltı desen zaten hiç yok iki bal yedirmek için girmediğim hayvan rolü yok taklitlerle ikna ediyorum ki yesin yemesede gidip gelip meyve pasta türü şeylerle doyuruyor napcağımı şaştım
selimhankerem Melekhnm aynen ya bende kaynanama anneme gidip kalmak istemiyorum sırf bu yüzden orayaa gidince hepten yemek yemeyi kesiyor
ugurbocegimm cocukgelisimcianne yaşı büyük hiç bir sey olmaz biraz aç kalsa ben şahsen dört yasına yeni girmiş oğlum yemek istemezse hiç zorlamıyorum iki yaşından beri öyle yapıyorum o da rahat ben de rahatım çok acıkınca istiyor ve güzel yiyor
livanurvealpinannesi61 cocukgelisimcianne benim oğlum 3 yaşında önceden ağlayarak yerdi hem yer hem ağlardı. Sonra ağlamayı bıraktı sadece pilav yemek istedi. Pilav yapmayı bıraktım ekstra bişey vermedim. Her öğün de konuştum yemek yemen gerek yoksa büyüyemezsin hasta olursun diye. Şuan yiyor şükür. Babybomb da kullanıyorum Bayadır onun da etkisi çok oldu.