5 ay 8 günlük bebegim var gurbette yaşadığımız için hem esimin ailesinin memleketinde hem kendi ailemin memleketinde gitmediğim doktor kalmadı nerdeyse kontrol için hepsi 6.ay tadım dönemini başlat dedi niye bukadr acele ediyor bu anneler anlamıyorum herseyin vakti var ya bekleyin 6.ayina girince tadimlarla başlar snra öğünlere gecersiniz