iremgl Düz kafa yastıgı kullanıp memnun kalan var mı ? Bebeğimin kafasi sivri duruyo alsam işe yarar mı acaba ?
Ozgee59 iremgl benim bebeğimin de tek tarafa yatmasından kaynaklı düzleşme vardı o yüzden aldım ama dönmeye başladığı için kullanamadım. Düzleşme de kendi kendine düzeldi büyüdükçe. Uyurken dönüyorsa pek kullanılamıyor yani
ysmnp iremgl bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama benim bebeğiminde kafası sivrileşmeye başlamıştı sırt üstü yatmayı çok seviyordu ama oturmaya başlayınca artık yatmadığı için kafa şekli baya düzeldi sizinki de oturmaya başlayınca düzelir merak etmeyin
iremgl ysmnp suan 1 aylik ne kadar sola cevirsem de saga donuyo sag tarafi duzlesti ve dogdugunda da kafasi sivriydi insallah duzelir