cocukgelisimcianne Arkadaşlar merhaba, 3.5 yaş oğlum çok iştahsız ve zayıf. Sizlerin kullandığı multivitamin iştah açıcı vs varsa yazabilir misiniz? Çok çaresizim şu an lokma yemiyor çocuk..
miniksercedefne cocukgelisimcianne iştah açıcı hiçbir vitamin yok maalesef. Kan değerlerine baktırın. Demir eksikliği iştahsızlık yapıyor. Ve maalesef kimi çocuk iştahsız oluyor yemek yemiyor ne yaparsanız yapın
livanurvealpinannesi61 cocukgelisimcianne ben babybomb ve ona ek og natural Kids macun kullanıyorum biri günde iki kez diğerini de kahvaltıdan sonra veriyorum çok faydası oldu
Bsradlkc Canım ben argivit focus kullandım boy uzaması oldu bı tık artı iştahını da açtı benim kızım 5 olacak oda yemiyordu şuan az az işte yiyor şükür
cocukgelisimcianne miniksercedefne ya peki nasıl davranmalı sizce? Kızıyorum zorla birer lokma alıyor bazen de çıkarıyor ağzından. Bazen de kendi yesin diye koyuyorum hiç yemiyor
miniksercedefne cocukgelisimcianne bende vaktinde çok çektim gerçekten çok üzücü bir durum . Yediği şey az da olsa faydalı olsun ona dikkat edin. Zorlamayın . Sofraya birlikte oturun. Birde yemekten yarım saat önce ve yemek esnasında birşeyler içmesine izin vermeyin. Midesi çok küçük eğer içiyorsw o da iştahını kapatır. Abur cubur iştahını kapatır..