Yeni doğum yaptığımda sedepten başvuru yapmıştım Red vermişlerdi. Sonra e devlet üzerinden bağcılar belediyesi talep önerisinde bulundum. Şimdi geldi. Sizde sedep üzerinden başvuru yapıp Red yediyseniz bağlı bulunduğunuz belediyeye başvuru yapabilirsiniz.