zeyzerenzey Hipp mama kullananlar bakabilir mi? Bebeğim 2.5 aylık . Normalde aptamil prosyno 1 kullanıyorum. Hippe geçeceğim önerir misiniz? Onda da çeşitleri var mı yoksa organik combiotik 1 mi direkt ?
Rumeysakzlkya111 zeyzerenzey üç aylıktan beri hipp organik combiotic kullanıyorum bebeğim şu an 11 aylık ayına denk bir şekilde kilo aldı sağlıksız değil. Kabız gaz vs hiçbir problem yaşamadık kesinlikle öneririm.
ayseee_ zeyzerenzey bı sade hipp var bide hipp organik combiotic ikincisi daha güzel kabız vs yapmıyor güzel kilo aldırıyor tavsiye ederim
merpar Merhaba biz 4. Ayından beri anne sütüne ek hipp organik combiotik kullanıyoruz memnunuz ne kabızlık ne baska bir yan etkisi oldu. Araştırarak ve doktor önerisi ile bu markaya baslamıştık.
zeyzerenzey Çok teşekkür ederim içim rahatladı ozaman bir deneyelim 😍 merpar merpar bskngulcan fztanne_ Rumeysakzlkya111
bskngulcan Merhaba 3bucuk aylık bebeğime anne sütüyle birlikte hipp mana veriyorum ne kabızlık ne ishal ne gaz yaptı gayet memnunum. tavsiye ederim hipp organik combiotik