Kelebekk2b Arkadaşlar bebeğim nisan ayının ortasında enfeksiyon kaptı kanında ve hastanede yattık bir hafta antibiyotik kullandık o zamandan beri ishal çok aşırı su gibi değil ama ishal yinede ve geçmiyor neden olabilir başına gelen varmı