Kızlar oğlum ishali düzeldi ama hala çok sık kaka yapıyor sanki su içse yapıyor o derece ve pişiği de bu yüzden düzelemedi son 4 dişi kaldı acaba onunla ilgili mi yoksa başka bir sorunu olabilir mi yaşayan var mı bu durumu idrar tahlili ve kültürü normal çıktığı için tekrar götürmemiştim