binnur64 bebeğimin kolunda yaklaşık 1 aydır geçmeyen pişik var. bepanthol kullanıyorum, normal sürülen yerlerde hemen geçiriyodu ama kolundakini geçirmedi bi türlü, ne kullanmalıyım?
endoplazmikretikulumiste binnur64 eğer pişikse en iyi yıl havalandırmaktır hep açık kalsın terledikçe nemli bir bezle silin ve iyice kurulayın oranın hep kuru kalması lazım
binnur64 endoplazmikretikulumiste evet pişik. nisan sonu memlekete gitmiştik orda hava çok sıcaktı, bacağında ve kollarının eklem yerleri böyle olmuştu. bacakları diğer kolu geçti ama bu kolundaki henüz geçmedi, dediklerinizi uygulıyim inşAllah faydası olur.