Birazda olsa sütüm geliyordu, ama artık hiç emziremiyorum, 8 aylık dişleri çıktı. Çok kez denedim ısırmaktan vazgeçmedi, normal bir ısırmaktan bahsetmiyorum benim kıyafetim onun kıyafeti kan içinde kaldı, öyle acı içinde kaçkez kaldım ki.. artık emzirmiyorum.. sağsamda okadar gelmiyor.. emzirmeyi bıraktım.. malesef..