gzdesahiinn Merhabaaaa 2aylık erkek bebeğim var gaz sancısına uyanıyor ıkınmaktan morarıyor artık bu durumu yaşayan var mı ? Ne çare oldu size ? Herkesin bebeğini Allah bağışlasın 🫶🏻
babyboy_35 gzdesahiinn evet bende yaşadım bunu 2. Aya girdik morarmalar başladı acile götürdüm özellikle kakası gelince feryat figan ediyordu röntgen çekildi kolikmiş biogaia adında bitkisel bir ürün verdi onu kullanıyoruz birde her gece yatmadan önce ben zeytinyağ içiyorum aslında kabız değildi ama daha kolay çıkış sağlasın diye dilerseniz sizde götürün ara ara krizlerimiz oluyor ama eskisi gibi değiliz 79 günlük
balmom59 gzdesahiinn sabah akşam papatya ve kimyon çayı içiyordum her yemeğe toz kimyon katıyordum yada suyla yiyordum toz kimyonu Gaz damlaları işe yaramadı bizde zaten doğal yollarla çözmek daha mantıklı
noyannn gzdesahiinn ben amerikadan mylicon getirttim yetmedi trendyoldan aldım inanılmaz iyi 6 saatte bşr verdim bazen gece daha erken ağlıyodu o zaman 1 kerelik 3 saate bir verdim
gzdesahiinn Bende götürdüm acile sab simplex verdiker ama hala yaparken zorlanıyor kakasınıda 3 gün oldu yapamıyor böyle bi durum yaşadınız mı ?
babyboy_35 gzdesahiinn hayır yaşamadım canım kabız da olmuş olabilir biraz zeytinyağ verin isterseniz organik varsa yada popo kısmına biraz sürün pamukla hep yapmayın ama tembellik yapar