miniknefess Merhaba çocuğum anasınıfında ve uzun ipi olmayan bir suluk kullanıyor çantasına koyuyorum. Yeni suluk alacağım için soruyorum 1.sınıfta uzun askılı mı olmalı suluk nasıl kullanışlı oluyor ? çantası dolu olacağı için vs
SevimliHayaletCasper miniknefess ipe gerek yok çantasının kenarına koyacak. Ben uscape kullanıyorum. Ilk defa bi suluk bu kadar uzun süre dayandı 😄 tavsiye ederim
miniknefess SevimliHayaletCasper teşekkür ederim o markayı biliyorum hem sade tek renk galiba dimi. Anasınıfında renkli renkli suluk kullanıyor oğlum ama biraz büyüyünce rengarenk kullanmak istemeyebilir uzspace güzel olur o zaman. Normale 2 tane suluğu var üstünde şekiller var turuncu ve mavi. Dün turuncu gibi olanı götürünce arkadaşı bu su değil çiş annen çiş koymus demiş. Oğlum da biliyor tabi su olduğunu da yine de o sulugu götürmek istemiyor bugün