Kızlar sağ göz kapağım bir anda şişti. Birkaç gün uykusuz kaldım gözlerim o kadar acıyordu ki bu sebeple oldu sanırım. Dün doktora gittim antibiyotik ve kortizonlu krem ve damla başladı ama şu an bir azalma yok bayağı şiş görünüyor😔ılık kompres yapıyorum sıcak suyla çayla vs. Başka ne yapabilirim? Geçer değil mi geçmezse cerrahi müdaheleye tedavi ederiz dedi doktor korkuyorum😔