Aynı durumu ben de yaşadım 4 aylıkken. Sağlık ocağında çalışan Hemşire bi aile dostumuzu aradım hemen. Bebeklerin çoğunda 4 aylık meme reddi yaşanıyomuş malesef😞 mama ve bibeboron kullanmayın. Uykudayken emzirin inanın biz böyle böyle aşdık. Bebeğe zorla meme vermeye çalışmayın daha kötü oluyor eğer çok uzun süre aç kaldıysa sütünüzü tatlı kaşığına sağıp bebeğe verebilirsiniz. Son olarak ten tene temas çok önemli bebeğinizle birlikte duşa girin. Ve de en önemlisi moralinizi bozmayın geçici bi durum herkes yaşıyor