D_deniz kesinlikle öyle ben hamileyken 12000 aldım bebek arabasını şuan indirimli hali 24000 öyle markalı falan değil yani ona rağmen fiyatlar çok uçuk gidiyor . Giysi bende vermem ama kendi akrabam olduğu için sorun etmedim verdim çünkü alacak maddi durumu pek yok eşimde dedi biz yine alırız sen ver o şekilde yoksa kıyafet bile verilmez bebek kıyafetleri uçup gidiyor fiyat olarak