Balbeby Kızlar karsi komşum yeni taşındı bir kaç ay oldu daha 22 yaşında genç bir kız hamile bu gün ona gideceğim oturmaya çağırdı fakat eli boş gidilirmi yoksa birşey goturmelimiyim🙂
pivpivpivahmedmuhsin Balbeby Bence çayın yanına iyi bir yerden güzel bir tatlı alabilirsiniz. İlk gidişte dışarıdan almak daha iyi bence. 🌸
caylavyu Balbeby Ben eli boş bir yere gitmem fincan takımı, bardak takımı vs alıp götürebilirsin ayrıca hamileymiş meyve de alıp götürürdüm 😊
yasemin1812 Balbeby Bence hem hediye al ufak tefek de olsa hemde kek falan yapabilirsin hamileymiş bir de sevaba girmiş olursun