Sksjsjjsks Kızlar kızım 9 aylık ben hala geceleri terliyorum sırılsıklam olmuyorum yani ama ensem ve saçlarım çok terliyor yaşayan var mı ?
Eymencvk Sksjsjjsks bende terliyorum canm 28 günlük kızım emzirirke. Bayılcak gibi oluyorum bazen trioid vardı bende ama dıgumdan sonra ilaçları kestim ben o etki ediyyor olabilir oğlumda hiç terlemedim
Liliales Sksjsjjsks ayy ben de terlerdim emzirirken gece yatakta silüetim çıkardı ter boşalırdı resmen. Hormonlardan heralde.
Snp57asel Sksjsjjsks Allah Allah emzirirken terleyeni ilk defa duydum bende hiç öyle bisey olmadi tam tersi kızım emerken çok terler 😀
Sksjsjjsks Eymencvk bende de hamilelik troıdı çıktı ozaman 2 trimesterde kestim düzeldi sonrasında da sorun çıkmadı Senın henüz yeni canım benim 9 ayı geçti hala geceleri devam ediyor senin ödem atıyor yeni olduğun için ☺️
Sksjsjjsks betul912_ kac aylık bebeğin canım benimde yastığım ıslanııyor ensem terliyor saçlarım terliyor
Liliales Sksjsjjsks ya benim bebeğim 6 ay emdi ilk zamanlar tabi çok olurdu yaz dönemiydi sonra azaldı
Sksjsjjsks asennaa emzirirken değil canım yani emzirme dönemin de normal mı diyorum geceleri terliyorum uyurken.
asennaa Sksjsjjsks ben de dediğinizi kastetmiştim yanlış yazmışım, evet gece uyurken ben de sırılsıklam kalkıyorum
Sksjsjjsks Eymencvk yeni ya canım adet oldun mu bilmiyorum ama hormonlar düzene girene kadar normal deniyor da benim geçecek gibi değil hastalanıyorum terlynce geceleride emzirme döneminde normal diyorlar da anlamadım
Sksjsjjsks asennaa normal canım o dönemde benim 10 aylık olacak devam etmesı ürküttü açıkçası emzırmeden de olur diyorlar ama bilemedim