3 yaşında kızım var hiç söz dinlemiyor hiç hayalimdeki gibi bakamıyorum giydirmesi üstünü değiştirmesi hep bir kavgayla oluyor çıplak geziyor üstünü giymiyor asla saçlarını toplatmıyor o böyle olunca benimde bakasım gelmiyor bakmaya halim kalmıyor moralim sıfırlanıyor bebekken ne güzeldi oyuncak bebek gibi yedirir giydirir uyuturdum oynatırdım şimdi herseyi kendi başına