aybir Merhabalar İstanbul-Atakent acıbadem hastanesi Dr. Belgin Aktaş. İşinin uzmanı bir doktor. Muayene ve tedavi ederken çocuklar hiç ağlatmaması da ekstrası :)
merveekayaa1 Kbr-a rica ederim doğumdan 5 gün sonra pişik yüzünde sivilce gibi şeyler çıktı köpüklü ve yeşil kaka gibi belirtiler oldu 40 günlüğüz hala geçmediği için gittik ama 15 gün sonra tekrar gideceğiz net alerji var diyemem dedi sürece bakacak
Aynenkanka Kbr-a istanbul atakent acıbadem hastanesi uzm dr belgin aktaş bu işin vakkosu. Mükemmel bir hekim mükemmel