Melihin_annesi57 gecmiş olsun tekrardan ben süleymanpaşa dayım burada starmedicada harika bir doktor war buradaki bütün doktorları gezdm diyebilirim en iyisi benm için o Muhammet demirkol o hemen anladı zaten ne oldugunu yatıs verdi pahalıydı ama diğer devlettekiler olayı cözemediği için mecbur Yatırdık bizde 2 gün yattı cktı şimdi evde dewam ediyorum nekadar sürğyo gecesi acaba bu süreç bizi cık yıprattı gercekten