zeyozi Arkadaşlar 11 aylık bebeğim var oturduğum gibi göğsüme emmeye çalışıyor sürekli emmek istiyor sürekli meme kalmak istiyor oturamıyorum bir çözüm bulan var mı bu duruma lütfen yardımcı olun
zeyozi Gul-42 düzeldi mi sonrasında ya ama emme de değil oyun gibi oldu artık sürekli tepemde oturamıyorum gelip gidip istiyor ısırıyor emiyor anlamadım
Gul-42 zeyozi ısırma olmadı evet evet aç meme dıyordu oyun gıbı 20 aylıkken emzırmeyı bıraktım suan 32 aylık suandada meme oynama basladı kurtulamıyorum valla anne meme dıyor bebek oluyor ya aç emecem dıyor yada elıyle oynuyor