obal şimdilerde herşeye otizim diyorlar anlamadım gitti ben küçükken komut almıyormuşum söyelenilen hiç birşeyi anlamıyormuşum annemin pervaneli çamaşır makinası varmış sandalyenin üzerine çıkıp izlermişim hayal meyal hatırlıyorumda yani bazı takıntılı hareketlerim varmış annemin fark ettiği ben çok tv izliyormuşum hatta çocuklarla felan iletişim kurmuyormuşum sonra annem tv kapatıp beni sürekli çocukların içine götürüyordu 1 . Sınıfa başlayınca normale döndüm 😂oğlumun da bana çektiğini söylüyor bende diyorum demekki şimdi olsa bana kesin otizim teşhisi konulurdu bunları anlatıyorum ki sizde rahatlayın