obal
Elifsaid bizde 3 haftadır gidiyoruz, son 3 derste gitmek istemiyor ağlıyor. Merkezin kapısını görünce ağlamaya başlıyor, derslere girmek istemiyor zar zor oturtuyoruz. Ben kendimde orda oluyorum , çocuğa bir şey de yapmıyorlar, ama istemiyor inat ediyor, siz yaşadınız mı böyle bir şey