Acemiannecik yazmayı unutmuşum evet onu da epey kullandım, içine sürekli meyve sebze koyup eline veriyordum, çok hoşuna gidiyordu, hem boğazına takılma riski de olmuyor, dışarıya giderken yanınıza aldığınız şeyi çok bekletmeyecekseniz kavanoz yeter bence, kavonozu beze sararsınız sıcaklığını bir süre korur, dediğim gibi ihtiyaç oldukça alın, zaten ilk zamanlar çok fazla ek gıda vermiyorsunuz, daha çok mama ya da anne sütüyle besleyeceksiniz, ona göre düşünüp ihtiyaçlarınızı belirleyin