kadeeer1 Arkadaşlar 15 günlük bebeğim uyurken hırıltılı nefes alıyor ve bazen inliyor gibi sesler çıkarıyor burnu da açık neden böyle oluyor acaba endişelendim fikri olan var mı
ozlemarslan kadeeer1 benim bebeğimde de oluyor ya. İnşallah üşütmüş değildirler 🙏 1 buçuk aylığız 2 haftadır var hırıltı ve inleme
cokbilmismom kadeeer1 evet hırıltı benimkindede oluyor. Burnunu çekiyoruz ama yetmiyor sanki gerisi hep dolu gibi
denizdgr kadeeer1 kızım da öyleydi 2 ayına kadar falan sona kesildi çok hırıltı cikarirdi resmen horluyomus gibi ama kızım şuan 15 ay herşey yolunda