Benim de aynı şekilde 4.5 aylık oğlum marttan nisana kadar sadece 300 gram nisandan mayısa kadar da 400 gram almıştı. Kilosu sınırda dedikleri için sabah 60 ml akşam 60 ml olmak üzere günde iki kez mama veriyorum ve sütüm de var aslında. Sadece çok hareketli bir bebek bir de alerjik durumu var ikisi de etki ediyor kilo almasına. Artık sadece sağlıklı olmasına odaklanıyorum. Kilo almadığını düşündükçe beni strese sokuyor ve sütümü etkiliyor.