LÜTFEN içimi rahatlatacak bişey söyleyin.
Bebeğim yere bastırınca tek ayağını kaldırıyor 10 aylık ve yaklaşık 2 aydır hep bir yerlere tutunup kalkıyordu çok seviyordu 2 gün oldu yapmıyor ayağa kalkmıyor bir kaldırınca tek ayağını basmıyor biz bastırınca kızıyor röntgen çekildi bişey yoktu gazı var dediler oda gitti lütfen yaşamış bir varsa bana söylesin lütfennnnnn