aysebb tazeanneyimbennn Her bebek öyle olmuyor benim kızım öyle uyumak istemiyordu mesela. Alışkanlık haline geliyor tabi bu durum
Kararsizaney tazeanneyimbennn 15 aylık olucaz beşiğinde çok nadir uyudu gece uykusuna geçtiğinde beşiğine koyarım uyandığında emzirmek için yanıma alırdım bende uyuyakalırdım benle uyurdu bende mutlu oluyorum onunla uyuduğum için ona sarılıp yatıyorum ve daha uzun süre uyuyor beşiğinde saat başı uyanır
Minik2110 6ayligiz 4aydan beri memede uyumaya alıştı ve neredeyse i zamandan beri beşiğinde uyumuyoor hep yanımda uyuyo beşiğinde yatsa sürekli uyaniyor ve yine yanıma memeye geliyor 🥴
umutunelifi93 Minik2110 bnmdr aynı sorunum var odasını ayırmıştım sabaha karşı yanıma alırdım öyle öyle alıştı bir haftadır memede uyumak istiyor ağzından çıkınca uyanıyor deliriyor resmen diş sürecide var valla çok yordu çok bizde 6 aylığız doğduğundan beri 6 saat uyumadım ya
heygorl cevriyeee ohhhhhh çok iyi etmişsiniz. Benim de benzer sayılır. Ne zaman istese gidiyorum yanına. Valla ben bu konuda biraz geri kafalı düşünüyorum. Kokumuzu alsın, mis gibi uyuyalım vakti gelince de ayıralım. 🫶🏻
Minik2110 Kararsizaney aynı durum bizdede var bu sorun olurmu odasını ne zaman nasıl ayiracagiz pekii bı 7aylik olacağız
fisnereceli Kararsizaney birlikte nasıl uyuyordunuz acaba? Oğlum 51 günlük geceleri hep göğsümde uyuyor ben oturur vaziyette o da yüz üstü göğsümde oluyor iki kolumun altına yastık koyuyorum. Ama artık yorucu olmaya başladı siz nasıl yaptınız 🙏🏻
Kararsizaney tazeanneyimbennn aynen alıştı ama ben mutluyum hiç şikayet etmiyorum ilk zamanlarda sadece göğsümde uyurdu 😍
delirmeceler tazeanneyimbennn ikizlerimle 1 ay oldu yatak ayıralı hala gece yanıma gelip yatıyorlar 2,5 yaş
cevriyeee heygorl aynen öyle canım benim daha huzurlu oluyolar şu anda bile 3,5 yaşında artık yatağında ama bazen sabaha karşı yanıma gelir uyumaya devam eder sarılıp içim eriyor🥹