zelisnm Sıvı alınması bebek için tehlike ihtimali var ,pev için bu tarz işlemin gerek olduğunu düşünmüyorum,
çünkü bebek doğunca nörolojik mi pozisyonel mi yada başka bir etken mi hemen anlaşılıyor ona göre tedavi biçimine geçiliyor ,Farzedelim ki sıvı alindi sonuc hicbirşey degistirmeyecek anna karninda tedavi yapilmaz bebegin dogmasi beklenir size söylemis olmaları lazım