Kızlar 4 gündür çok karın ağrısı çekiyorum midemi bozmuşum tuvaletten çıkamıyorum bi lokma yesem dayanamıyorum . Hangi ilacı içe bilirim prebyotik içiyorum emzirme döneminde diğer ilaçlara izin yok diye ama asla fayda etmedi napiyim lütfen yardım edin nar kabuğu kaynatıp içdim oda işe yaramadı sütüm kesilcek sonunda vücudumda su kalmadı