poyrazayazg Kızlar 19 günlük bebeğim biogai damla ve nurse harvays şurup kullanmama rağmen gazı ve ıkınması bitmedi sürekli huysuz gece hiç uyumuyor hipp mama veriyordum beni de emiyor sma gecicem siz ne önerirsiniz
melike4672 poyrazayazg bizde optpro kullanıyoruz kaka yapıyo ama cok ıkınıyo hippde kabıza doğru gıdıyodu katı çıkarıyodu yani aptamil denıcem bio da kullanıyorum
linahaniminannesi poyrazayazg evolvia ile başladık mamaya ama kabız ve gaz yaptı. Biogaia kullandık üstüne sma comforta geçiş yaptık kabız sorunu ortadan kalktı. Gazda o kadar çok yok. En azından eskiden yavrumun karnı taş gibiydi şuan yumuşak. Umarım sma dan devam ederiz 💆🏻♀️
fatmactn poyrazayazg dünyanın en iyi gaz damlasınıda kullansan geçmiycek çünkü her bebekte olan bişey yeni 3 aylık yeni geçti gazımız
gmzshn Evolvia ile büyüttüm biogaiga 2 hafta kullandıktan sonra etki etmeye başlayacak. Ama ne yaparsan yap gaz oluyor o zamanlar maalesef.
gmzshn İlk başta bende hipp ile başladım ama hippin içinde Palm yağı var evolviaya geçtim bende. Sma mamada gazlı bebekler için ayrı maması var comfort sanırım ismi bence hipp kullanma tercih senin ama
melike4672 poyrazayazg evet baya gaz yapıyor cıkarıyor direk bizimki ama hep osurupduruyo kaka hemen cıkarıyor yani