Arkadaşlar evet takviyeler önemli ama lütfen 3 ana öğün ve ara öğünleri atlamayın lütfen ben o şekilde arttirdim çok şükür artık yemek işini asla ihmal etmiyorum yemek yemedimmmi yada az yedimmi malesefki azalıyor lütfen önceliğiniz yemek işi olsun baya çorba ana yemek pilav hoşaf yoğurt falan olmalı sofranızda tamamen doymalisiniz