Merhaba kızlar.. Oğlum 2 ay 1 haftalık anne sütüm yetersiz geliyor emzirme sonrası takviye veriyorum.. ve doktor izniyle devam sütü kullanıyoruz aptamil kullandık iki kutu kadar denedik kabızlık sorunu yarattı sonra doktorumuz sma denememizi önerdi sma da kabızlık sorunumuzu çözmedi hipp ve humana denemek istiyorum hangisi kabızlığa çözüm oldu acaba kullananlarınız var mı? Fikir verirseniz çok sevinirim 🙏🏼