utkummm merhabalar, gaz damlalarını doktorlar verse de işe yaramıyor maalesef. Ben de sab simplex ve nurse harveys coldx kullandım hiçbir işe yaramadı. Yanında bio gaia probiyotikte kullandım. Daha sonra gaz probleminin laktoz intöleransından dolayı olduğunu düşündü doktor ve relactaz verdi herşey çözüldü. Ayrıca, bebeğinizin ayına uygun uyku düzenine dikkat etmeniz gerekli sanırım 4 aylık bebekler 45 dk / 1 saat uyanık kalabiliyorlar. Yani bebek sabah 7:30 da uyandıysa 8:30 da uyuması gerekir uyku aralıkları hep birer saat olmalı. Ayrıca memede emerken uyuya kalıyorsa bu da uykusunu çok etkiliyor buna dikkat ederseniz bebek daha düzenli ve uzun uyur. Gece mutlaka en geç 19:30 da gece uykusuna geçirin. Altını değiştirmeyin, beslemenizi o uyanmadan yapın rüya öğünü olarak yoksa sürekli açıkma refleksi ile uyanır gece gündüz kavramını öğrenemez. Bunlarla ilgili internette çok fazla video var. Takip etmenizi öneririm çok işe yarıyor. İnce detaylar çok fark ediyor, iyi günler dilerim.