Kızlar elince Aptamil 4 numara mama olan var mı toplu almak istiyorum bı kutu istemiyorum
afrakevser Bebelac var
.
afrakevser merhaba @ dolapgezginiiiggg Hesabımdan bakabilirsiniz
Sudee00 onu hiç kullanmadım teşekkür ederim
Sudee00 merhaba hangi bebelac acaba kaç kutu var elinizde
Kaderayaz Merhaba satıldı
mutluannemm06 sadece hali var hesapta