saglikzgn Kızlar merhaba 2 buçuk aylık bi kızım var uyku düzeni oluşturmaya az kaldı o yüzden kullananlara sormak istiyorum kamera mi telsiz mi daha iyi ve kullanışlı oluyor mu önerilerinizi bekliyorum 🌸🌸
Besteee saglikzgn bebek kamerası kullanıyorum çok memnunum iyi ki kamera almışım çünkü kızım uyandığında ses çıkarmıyor battaniyesiyle oynuyor telsiz olsa farketmem ağlayana kadar o yüzden iyi ki kamera almışım
saglikzgn Besteee Singlemom Alara_5 Oglusum5357 hangi markaları kullanıyorsunuz acaba kullanışlı fiyat performans ürünü var mi önerebileceğiniz ??
saglikzgn Alara_5 ilk defa duydum nuk un kamerasını gerçekten. Bazı modellerde sürekli elektriğe bağlı kalmalı diyor sizinki öyle mi acaba?
Alara_5 saglikzgn hem öyle de kullanabiliysn istersen pil takıp kullanıyosun. Ben babymall mağazasından almıstım
Singlemom Netsee markası eşim almış devamlı elektriğe bağlı olması gerekiyo performansından memnunuz fiyatı da uygun