Bebeğim 5.5 aylık ama mamanın üstünde 4 saatte bir 180 cc verilmeli ayına göre diyor. Bebeğim 4 saat bekleyen bir bebek değil genelde de 150 cc içiyor ama şu şekilde önce 120 cc 15 dakika sonra 30 cc şeklinde. Gelişimi de çok şükür iyi gidiyor ama ayına göre düzensiz mama içiyor gibi geliyor bana sizde durumlar nasıl ne tavsiye edersiniz