Öncelikle merhabalar herkese 🌸2 aylık bebeğim doğduğundan beri ara ara ayaklarını karnına doğru çekerek kasıyo kendini gaz çıkartmaya çalışıyor fakat kendini bu şekilde iki büklüm yapması normal mi acaba?yani top gibi yapıyo kendini bacaklarını öyle yukarı doğru kasıyo ki görmeniz lazım 😔 bu durumu yaşayan arkadaşlar varmı acaba?