yasemindogan Benim bebeğimin göz kapağı düşük , suan 3.5 aylık kimileri büyüyünce düzelir diyor başına gelen var mı? Bazen çok güzel açıyor bazen çok kısık. Çok üzülüyorum haftaya anestezili emar çekilecek nörolojik birşey mi diye çok korkuyorum 