MiraBelis22 Lütfen bı öneri verin Baby turco, Prima aktif, Molfix, goon kullandım ama yok hep sürekli her gece sızdırma oluyor ne yapacağım bilemiyorum öneriniz var mı? Çarşaf yıkamaktan biktimm
Selamben_ MiraBelis22 bn şokun babe land kullanıyorum hep çok uygun hem sızdırma yapmıyor tavsiye ederim .bide cnm bazen hızlı doluyordu bez dalginligma geliyordu bakamiyordum o zmn taşıyor anca yoksa çok iyi .bide bağlarken kenarındaki lastik kısımları baglsdiktan sonra dışa doğru kapatır gibi yapıyor musun ? Oda engelliyor .
krnrftrmys MiraBelis22 ayına uygun bezi kullanın bizde o sıkıntıyı yaşadık sleepy natural külot bez bir harika asla sızdırmıyor şuan da prima aktif bebek kullanıyorum o da hiç sızdırmıyor piyasadaki en iyi iki bez bana göre
MiraBelis22 Selamben_ yapıyorum yapıyorum ama sabaha kadar 2 3 bez değiştirirsen anca sızdırma olmuyro
uykusuzluklarinanasi MiraBelis22 yani biz vip baby kullanıyoruz. çok memnunum pişik vs sorunda yaşamadık. dolu dolu yaptığı zamanda dahi taşma olmadı hiç. 2.5 aylık ama ishallerde de taşma yaşamadık hiç.
MiraBelis22 krnrftrmys Prima aktif var şu an ama yok yani olmuyor onlada slepy hiç kullanmadık. Tam ayına göre takıyorum
Gul-42 MiraBelis22 trendyoldan alıyorum ama yesıl olanı alın kesınlıkle uzerınde yesıl yaprak var hıc sıkıntı yasamadım kı oglum var ve 32 aylık yanı tam kıloya bakın tam numaranızı alın
Bebegim38 MiraBelis22 pure baby nin lastikleri bayağı sıkı bir de onu deneyin derim, benim kızımın cildi çok hassas prima hiç iyi gelmedi diğer bezlerde kimi iz kimi pişik yaptı, molfix kızlar için olanı kullanıyorum çok iyi geliyor. Lastiği sıkı değil saydığınız bezlerin ondan sızdırıyordur.
Zlm MiraBelis22 bedenine uygun alamiyo olabilir misiniz yada gevşek oluyodur belki bebeğinde hareketi ile boşluğu oluyodur Külot bez deneyin yada gece için bezler var onları deneyin
uykusuzluklarinanasi MiraBelis22 biz tesadüfen öğrendik eşimin patronunun akrabası yapıyormuş ve yurt dışına çıkıyormuş ürünler. yurt dışında tutulan bir markaymış fabrikaları tekirdağda trendyol üzerinden sipariş veriyorum ben. vip baby bebek bezi yazınca çıkıyor. istanbul içindeyiz pzartesi kargoya verilmişti salı günü ulaşmıştı. umarım sizede iyi gelir
Deletedmom_123 Yüzüstü mü uyuyor benim bebek yüz üstü uyuyor o nedenle çişi hep sızıyordu şimdi Molfix külot bez kullanıyorum hiç sızdırmadı aşırı mutluyum 😂😂